Projecten

Een klant uit Schiedam belde esmaly-werken of we op korte termijn een afgebroken bout konden verwijderen. Wij vroegen natuurlijk wat is de diameter van de afgebroken bout en waar zit deze bout.

Bekijk project

Esmaly-Werken werd gebeld of wij een afgebroken boor met een diameter van 4.5 mm konden verwijderen uit een half fabrikaat voor een groot bedrijf in het midden van het land.

Bekijk project

Op een vrijdag avond werd Esmaly-Werken gebeld om eenn afgebroken bout te verwijderen uit een hoofdmotor op 1 van de grootste schepen van de wereld. Het gigantische schip lag in de haven van Antwerpen.

Bekijk project

Er belde een klant deze man had een afgebroken tap met een maat van ongeveer 4 mm, van een benzine tank waar het logo van de motor fiets mee gemonteerd was. Dit was een oldtimer, een Triumph 3 TA uit 1958.

Bekijk project

De extra contragewichten liggen dichter bij de grond en daar breken de M16 bouten regelmatig van af. Met eroderen wordt tijdwinst geboekt en je blijft altijd in het midden zodat je er “gewoon” een nieuwe bout in kan zetten.

Bekijk project

Deze DAF motor hadden ze onderweg gerepareerd en met de herstel werkzaamheden werd er een tap afgebroken.

Bekijk project

Afgebroken bout van een carrosserie verwijderen.

Bekijk project

Afgebroken aandrijf bouten rupskraan 7 Liebherr.

Bekijk project

Bij deze Volvo graafmachine waren de uitlaat spruitstuk bouten zo vast gaan zitten dat ze met demontage afbraken.

Bekijk project

Met demontage van de stabilisator van de vrachtwagen brak er een bout af. Men heeft geprobeerd om de afgebroken bout uit te boren, maar omdat dit een 12.9 bout was kon deze niet geboord worden. esmaly-werken werd gebeld om de afgebroken bout te verwijderen.

Bekijk project

Op een gastanker wat in Noorwegen lag, zat in de hoofdmotor een afgebroken kop bout M46.esmaly-werken werd ingevlogen met zijn gereedschap en gingen aan boord. Omdat we niks hoefden te demonteren aan de motor kregen we autorisatie om in de haven de motor te repareren.We

Bekijk project

Een gebroken bout van een Rolls Royce gasturbine, maat m46. Deze zat 150mm diep in het motorblok en precies naast de cilinder. Deze verwijderen we met vonktechnieken met speciale elektroden (deels gepatenteerd) waarmee we een gat branden in een afgebroken stuk.

Bekijk project

Hier was een afgebroken kop bout geconstateerd en de monteur was al enkele uren aan het boren , na diverse pogingen om hem eruit te halen, werd Esmaly-Werken ingeschakeld.

Bekijk project

Een klant belde esmaly-werken om een afgebroken tap te verwijderen dit was een M30 tap.

Bekijk project

Eroderen middels gepatenteerde techniek. Wij repareren ook afgebroken tappen, boren en frezen.

Bekijk project

Uitvonken van een afgebroken contragewicht bout van een Linde Motrac Container Heftruck. Deze bout zat 34 cm diep in het gat en was een M36 bout met een hardheid 12.9. Het erodeer gereedschap kon ik op 80 cm van de afgebroken bout opstellen.

Bekijk project